TopEducation

Reklamačný poriadok

I. Účel poriadku

Reklamačný poriadok je ustanovený na ochranu práv účastníkov vzdelávacích programov a na zabezpečenie kvality poskytovaných služieb.

II. Rozsah platnosti

Tento poriadok platí pre všetky služby a vzdelávacie programy poskytované v TOP Education s.r.o..

III. Podávanie reklamácie

  1. Reklamáciu môže účastník nahlásiť:
  2. Reklamáciu je potrebné podať do 3 dní od ukončenia služieb alebo programu.

IV. Spracovanie reklamácie

O prijatí reklamácie bude účastník informovaný do 10 pracovných dní. Reklamácia sa vybaví najneskôr do 30 dní; ak to nebude možné, účastník bude informovaný o dôvodoch omeškania.

V. Formy riešenia reklamácie

VI. Záznamy

Všetky reklamácie sú evidované a archivované v TOP Education pre budúce potreby.

VII. Zverejnenie

Poriadok je zverejnený na webovej stránke a k dispozícii na požiadanie.

VIII. Záverečné ustanovenia

Vzdelávacia inštitúcia si vyhradzuje právo overiť oprávnenosť reklamácie a zamietnuť neoprávnenú reklamáciu. Poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované inštitúciou.